Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499
Title: The effects of explicit metacognitive strategy training on efl students' revision of their argumentative essay
Other Titles: ผลของการสอนกลวิธีการรู้คิดโดยตรงที่มีต่อการแก้ไขงานเขียนเชิงอภิปรายโวหารของนักศึกษาที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Walaiporn Chaya
Keywords: explicit metacognitive strategy training;EFL
Issue Date: 2005
Publisher: School of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2499
ISBN: 9745335576
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
walalporn_fulltext.pdfFulltext1.91 MBAdobe PDFView/Open
walalporn_abst.pdfAbstract814.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.