Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNawamin Prachanant-
dc.date.accessioned2008-09-23T11:00:00Z-
dc.date.available2008-09-23T11:00:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2486-
dc.format.extent57521 bytes-
dc.format.extent1147463 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectPragmatic transferen
dc.subjecthotel businessen
dc.subjectthai efl learnersen
dc.titlePragmatic transfer in responses to complaints by thai efl learners in the hotel businessen
dc.title.alternativeการถ่ายโอนทางวัจนปฏิบัติศาสตร์ในการตอบข้อร้องเรียนของนักศึกษาไทยที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศในธุรกิจการโรงแรมen
dc.typeThesisen
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nawamin_fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม1.12 MBAdobe PDFView/Open
nawamin_abst.pdfบทคัดย่อ56.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.