Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชนิศา มณีรัตนรุ่งโรจน์-
dc.date.accessioned2008-08-27T06:11:15Z-
dc.date.available2008-08-27T06:11:15Z-
dc.date.issued2549-
dc.identifier.citationวารสารเทคโนโลยีสุรนารี (Suranaree Journal of Science and Technology) ปีที่ 13 ฉบับที่ 4 (ต.ค-ธ.ค.) 2549) หน้า 373-381en
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/2107-
dc.format.extent159010 bytes-
dc.format.extent74266 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectเครื่องดื่มสมุนไพรen
dc.subjectศักยภาพการพัฒนาทางการตลาดen
dc.titleศักยภาพการพัฒนาทางการตลาดของเครื่องดื่มสมุนไพรของภาคตะวันออกเฉียงเหนือen
dc.title.alternativeThe potential of development for marketing on the herbal beverages in the northeasternen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BIB1418_A.pdfบทคัดย่อ72.53 kBAdobe PDFView/Open
BIB1418_F.pdfเอกสารฉบับเต็ม155.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.