Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMichael F. Smithen_US
dc.contributor.authorMeta Popanaoen_US
dc.date.accessioned2024-04-01T08:34:13Z-
dc.date.available2024-04-01T08:34:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9964-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Physics Institute of Science Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectCorrelationen_US
dc.subjectPhysics problem solving skillen_US
dc.titleAnalyzing the correlation between pre-instruction mathematics skill and exam results in an introductory physics course of engineering students at Suranaree University of Technologyen_US
dc.title.alternativeการวิเคราะห์สหสัมพันธ์ระหว่างทักษะคณิตศาสตร์ก่อนเรียนและผลการสอบในรายวิชาฟิสิกส์เบื้องต้นของนักศึกษาวิศวกรรมมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameMaster of Science-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplinePhysics-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract3.2 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext6.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.