Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9848
Title: ผลกระทบของคุณภาพบริการโมบายแอปพลิเคชันที่ส่งผลต่อความภักดีต่อลูกค้าลาซาด้าในประเทศไทย
Other Titles: Effects of mobile application service quality on customer loyalty of Lazada in Thailand
Authors: จริยา ยิ่งดี
Advisor: กาญจนา สุคัณธสิริกุล
Keywords: แอปพลิเคชัน--ความพึงพอใจ;คุณภาพบริการ--ความพึงพอใจ;โมบายแอปพลิเคชัน
Issue Date: 2565
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9848
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ1.55 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม4.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.