Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจิราพร แสงอรุณ-
dc.date.accessioned2008-08-11T15:19:11Z-
dc.date.available2008-08-11T15:19:11Z-
dc.date.issued2547-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/972-
dc.descriptionโครงการหนึ่งอาจารย์หนึ่งผลงานen
dc.format.extent1063798 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of English, Institute of Social Technology, Suranaree University of Technologyen
dc.subjectวิธีการสอนภาษาอังกฤษแบบทาสท์เบสen
dc.subjectความสามารถทางภาษาอังกฤษen
dc.subjecteffects of task-based instructionen
dc.titleอิทธิพลของวิธีการสอนภาษาอังกฤษแบบทาสท์เบสที่มีต่อความสามารถทางภาษาอังกฤษของนักศึกษาไทยในระดับมหาวิทยาลัย (เอกสารสรุปโครงการทุนพัฒนาศักยภาพในการทำงานวิจัยของอาจารย์รุ่นใหม่)en
dc.title.alternativeThe effects of task-based instruction on Thai University student's english language proficiency.en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:บทความ (Articles)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BIB505_F.pdfFulltext1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.