Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532
Title: รายงานวิจัยสถาบันเรื่องความคาดหวังและการรับรู้คุณภาพการให้บริการงานของส่วนกิจการนักศึกษา ของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี ประจำปีการศึกษา 2563
Other Titles: Expectations and perceptions on the service quality of student affairs division of Suranaree University of Technology academic 2020
Authors: ปุณยวีร์ ดวงสุขสุริยะ
Keywords: ความคาดหวัง;คุณภาพงานบริการ;การบริการ--คุณภาพ
Issue Date: 2565
Publisher: ส่วนกิจการนักศึกษา มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Series/Report no.: 64-2-02;
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532
Appears in Collections:รายงานการวิจัย (Research reports)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ4.48 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม4.48 MBAdobe PDFView/Open
Summary.pdfบทสรุปผู้บริหาร4.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.