Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532
Title: | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องความคาดหวังและการรับรู้คุณภาพการให้บริการงานของส่วนกิจการนักศึกษา ของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี ประจำปีการศึกษา 2563 |
Other Titles: | Expectations and perceptions on the service quality of student affairs division of Suranaree University of Technology academic 2020 |
Authors: | ปุณยวีร์ ดวงสุขสุริยะ |
Keywords: | ความคาดหวัง;คุณภาพงานบริการ;การบริการ--คุณภาพ |
Issue Date: | 2565 |
Publisher: | ส่วนกิจการนักศึกษา มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Series/Report no.: | 64-2-02; |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532 |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research reports) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Summary.pdf | บทสรุปผู้บริหาร | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.