Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปุณยวีร์ ดวงสุขสุริยะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2023-01-09T09:35:55Z | - |
dc.date.available | 2023-01-09T09:35:55Z | - |
dc.date.issued | 2565 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9532 | - |
dc.description.sponsorship | ได้รับทุนอุดหนุนการวิจัยสถาบันจากมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | ส่วนกิจการนักศึกษา มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 64-2-02; | - |
dc.subject | ความคาดหวัง | en_US |
dc.subject | คุณภาพงานบริการ | en_US |
dc.subject | การบริการ--คุณภาพ | en_US |
dc.title | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องความคาดหวังและการรับรู้คุณภาพการให้บริการงานของส่วนกิจการนักศึกษา ของนักศึกษามหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี ประจำปีการศึกษา 2563 | en_US |
dc.title.alternative | Expectations and perceptions on the service quality of student affairs division of Suranaree University of Technology academic 2020 | en_US |
dc.type | Research | en_US |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research reports) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Summary.pdf | บทสรุปผู้บริหาร | 4.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.