Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9010
Title: | ความสมนัยระหว่างช่วงอายุ ความพึงพอใจในปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและความภักดีต่อตราสินค้าของผู้โดยสารสายการบินให้บริการเต็มรูปแบบ |
Other Titles: | The correspondence analysis between generation, satisfaction of marketing mix and customer loyalty: full-service airlines |
Authors: | พิชรุจน์ เปี้ยวน้อย |
Keywords: | สายการบิน--การตลาด;การตลาด;ความพึงพอใจผู้ใช้บริการ;ความพอใจของผู้ใช้บริการ;ความภักดีของลูกค้า |
Issue Date: | 2563 |
Publisher: | สาขาวิชาการจัดการการบิน สถาบันการบินพลเรือน |
Description: | สถาบันการบินพลเรือน สถาบันสมทบมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9010 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 12.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 12.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.