Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9010
Title: ความสมนัยระหว่างช่วงอายุ ความพึงพอใจในปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและความภักดีต่อตราสินค้าของผู้โดยสารสายการบินให้บริการเต็มรูปแบบ
Other Titles: The correspondence analysis between generation, satisfaction of marketing mix and customer loyalty: full-service airlines
Authors: พิชรุจน์ เปี้ยวน้อย
Keywords: สายการบิน--การตลาด;การตลาด;ความพึงพอใจผู้ใช้บริการ;ความพอใจของผู้ใช้บริการ;ความภักดีของลูกค้า
Issue Date: 2563
Publisher: สาขาวิชาการจัดการการบิน สถาบันการบินพลเรือน
Description: สถาบันการบินพลเรือน สถาบันสมทบมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/9010
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ12.43 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม12.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.