Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLei Zhibin-
dc.date.accessioned2021-11-04T07:02:46Z-
dc.date.available2021-11-04T07:02:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8872-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectBachelor's thesisen_US
dc.subjectEnglish major students in Chinaen_US
dc.subjectWritten supervisory feedbacken_US
dc.subjectEnglish language--Writingen_US
dc.titleWritten supervisory feedback and its influence on students' uptake and perceptions in EFL english majors' bachelor's thesis writingen_US
dc.title.alternativeการให้ข้อมูลย้อนกลับเป็นลายลักษณ์อักษรจากอาจารย์ที่ปรึกษาและผลกระทบที่มีต่อการแก้ไขงานและความคิดเห็นในการเขียนวิทยานิพนธ์ระดับปริญญาตรีเอกภาษาอังกฤษของนักศึกษาที่ใช้ภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.73 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext9.86 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.