Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEach Nangsamith-
dc.date.accessioned2021-07-13T10:15:31Z-
dc.date.available2021-07-13T10:15:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8823-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectEnglish language -- Study and teaching -- Cambodianen_US
dc.subjectEnglish language -- Listening -- Cambodianen_US
dc.subjectListening comprehensionen_US
dc.subjectMobile-blended learningen_US
dc.subjectCooperative learningen_US
dc.titleThe effects of mobile-blended cooperative learning on EFL students' listening comprehension in Cambodian contexten_US
dc.title.alternativeผลของการจัดการเรียนรู้แบบร่วมมือกันในรูปแบบผสมผสานผ่านการใช้เทคโนโลยีเคลื่อนที่ที่มีผลต่อการฟังเพื่อความเข้าใจของนักศึกษาที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศในบริบทของกัมพูชาen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract792.62 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext6.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.