Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKitisuda Parnkul-
dc.date.accessioned2021-02-11T09:48:06Z-
dc.date.available2021-02-11T09:48:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8662-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectLearning autonomyen_US
dc.subjectPersonal learning environmentsen_US
dc.subjectConstructivismen_US
dc.subjectEnglish language--Learningen_US
dc.titleAn investigation of rhizomatic personal learning environments for autonomous language learners: The case of macrosimulation in a virtual worlden_US
dc.title.alternativeการศึกษาสิ่งแวดล้อมการเรียนรู้ส่วนบุคคลแบบไรโซเมติกสำหรับผู้เรียนภาษาด้วยตนเอง : กรณีการใช้สถานการณ์จำลองแบบมหัพภาคในโลกเสมือนจริงen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract992.43 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext5.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.