Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPei Tao-
dc.date.accessioned2020-12-04T12:10:35Z-
dc.date.available2020-12-04T12:10:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8571-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectEnglish language--Listeningen_US
dc.subjectListening--Chinese studentsen_US
dc.subjectListening comprehensionen_US
dc.titleThe effects of web-based metacognitive listening practice on Chinese university EFL learners’ listening comprehension abilityen_US
dc.title.alternativeผลการฝึกทักษะการฟังตามแบบกลวิธีอภิปัญญาด้วยการเรียนผ่านเว็บที่มีต่อความสามารถในการฟังเพื่อความเข้าใจของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract496.4 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext6.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.