Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8568
Title: | Impacts of the problem-based learning on Chinese middle school students’ reading comprehension and perceptions |
Other Titles: | ผลกระทบของการเรียนรู้โดยใช้ปัญหาเป็นฐานต่อความเข้าใจการอ่านและการรับรู้ของนักเรียนชาวจีนระดับมัธยมต้น |
Authors: | Wu Meijing |
Keywords: | English language--Reading--Chinese;English language--Study and teaching;English language--Learning--Chinese;Reading comprehension |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8568 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstract | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | Fulltext | 6.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.