Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8568
Title: Impacts of the problem-based learning on Chinese middle school students’ reading comprehension and perceptions
Other Titles: ผลกระทบของการเรียนรู้โดยใช้ปัญหาเป็นฐานต่อความเข้าใจการอ่านและการรับรู้ของนักเรียนชาวจีนระดับมัธยมต้น
Authors: Wu Meijing
Keywords: English language--Reading--Chinese;English language--Study and teaching;English language--Learning--Chinese;Reading comprehension
Issue Date: 2019
Publisher: School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8568
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.19 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext6.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.