Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8531| Title: | ปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าโรงแรมระดับ 4 ดาวในกรุงเทพมหานคร |
| Other Titles: | Causal factor influencing customer loyalty of 4-star hotels in Bangkok |
| Authors: | วิทยา เจียมธีระนาถ |
| Keywords: | การจัดการโรงแรม--ไทย;พฤติกรรมผู้บริโภค;โรงแรม--บริการลูกค้า;ความภักดีของลูกค้า |
| Issue Date: | 2561 |
| Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8531 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 10.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
| Abstrect.pdf | บทคัดย่อ | 2.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.