Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8531
Title: ปัจจัยเชิงสาเหตุที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของลูกค้าโรงแรมระดับ 4 ดาวในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Causal factor influencing customer loyalty of 4-star hotels in Bangkok
Authors: วิทยา เจียมธีระนาถ
Keywords: การจัดการโรงแรม--ไทย;พฤติกรรมผู้บริโภค;โรงแรม--บริการลูกค้า;ความภักดีของลูกค้า
Issue Date: 2561
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8531
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม10.05 MBAdobe PDFView/Open
Abstrect.pdfบทคัดย่อ2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.