Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8421
Title: | The effects of gamified flipped classroom application on learning english vocabulary for Thai university students in EFL context |
Other Titles: | ผลของการใช้โปรแกรมประยุกต์เกมในรูปแบบห้องเรียนกลับด้านที่มีต่อการเรียนรู้คำศัพท์ภาษาอังกฤษสำหรับนักศึกษาไทยในระดับมหาวิทยาลัยในบริบทที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Varitsara Botmart |
Keywords: | English language -- Study and teaching -- Thailand;English language -- Vocabulary;Vocabulary -- Study and teaching |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8421 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstract | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | Fulltext | 2.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.