Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8418
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhang Yimin-
dc.date.accessioned2020-08-25T12:04:25Z-
dc.date.available2020-08-25T12:04:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8418-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen_US
dc.subjectEnglish language -- Written Englishen_US
dc.subjectEnglish language -- Writing -- Chinaen_US
dc.subjectWriting instrcutionen_US
dc.subjectSFLen_US
dc.subjectRhetorical knowledgeen_US
dc.titleRhetorical knowledge transfer from instruction-based genres to writing a bachelor's thesis: an SFL-informed study on chinese english majorsen_US
dc.title.alternativeการถ่ายทอดองค์ความรู้ด้านวาทศาสตร์จากประเภทผลงานเขียนด้านการสอนสู่การเขียนวิทยานิพนธ์ปริญญาตรี: การศึกษานักศึกษาชาวจีน สาขาวิชาภาษาอังกฤษโดยใช้ความรู้ทางด้าน SFLen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract460.42 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.