Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุทธภา รติรัชชานนท์ | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-23T08:24:38Z | - |
dc.date.available | 2020-07-23T08:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348 | - |
dc.description.sponsorship | ได้ทุนอุดหนุนการวิจัยสถาบันจากมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 61-02-01; | - |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การตลาด -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | การจัดการฟาร์ม -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | ผลิตภัณฑ์นม -- การตลาด | en_US |
dc.title | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แปรรูปนมตรา มทส. | en_US |
dc.title.alternative | Integrated marketing communications strategies affecting the decision to purchase milk processing products SUT brand | en_US |
dc.type | Research | en_US |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research Report) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 878.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.