Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348
Title: รายงานวิจัยสถาบันเรื่องกลยุทธ์การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แปรรูปนมตรา มทส.
Other Titles: Integrated marketing communications strategies affecting the decision to purchase milk processing products SUT brand
Authors: สุทธภา รติรัชชานนท์
Keywords: การตลาด;การตลาด -- การตัดสินใจ;การจัดการฟาร์ม -- การตัดสินใจ;ผลิตภัณฑ์นม -- การตลาด
Issue Date: 2562
Publisher: ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Series/Report no.: 61-02-01;
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8348
Appears in Collections:รายงานการวิจัย (Research Report)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ878.36 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.