Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154
Title: | Effectiveness of the instructor-designed instructional materials to enhance the blind's listening comprehension through the flipped classroom in Thai context |
Other Titles: | ประสิทธิผลของสื่อการสอนที่ออกแบบโดยผู้สอนเพื่อพัฒนาการฟังเพื่อความเข้าใจของนักเรียนตาบอดผ่านรูปแบบห้องเรียนกลับด้านในบริบทของประเทศไทย |
Authors: | Arnon Jannok |
Keywords: | Blind students;Flipped classroom;Listening comprehension;English language--Listening |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8154 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | Abstract | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | Fulltext | 7.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.