Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8070
Title: | ผลกระทบของการฉีดน้ำมันที่มีออกซิเจนเป็นองค์ประกอบในท่อร่วมไอดีต่อสมรรถนะและมลพิษของเครื่องยนต์จุดระเบิดด้วยการอัด |
Other Titles: | Effect of fort fuel injection of oxygenated fuels on performance and emission of a compression ignition engine |
Authors: | ณัฐพล ที่รัก |
Keywords: | เครื่องยนต์--สมรรถนะ;เครื่องยนต์--การจุดระเบิด;การจุดระเบิด |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | สาขาวิชาวิศวกรรมเครื่องกล สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8070 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 3.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 18.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.