Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8062
Title: ผลกระทบของนวัตกรรมผลิตภัณฑ์และนวัตกรรมกระบวนการบริการที่ส่งผลต่อผลการดำเนินงานทางการตลาดของธุรกิจโรงแรมระดับ 3-4 ดาว ในประเทศไทย
Other Titles: The effect of product innovation and service process innovation on marketing performance of 3-4 stars hotel businesses in Thailand
Authors: มิ่งขวัญ บุญรอด
Keywords: ธุรกิจโรงแรม--การตลาด;นวัตกรรมการบริการ;ธุรกิจโรงแรม--การบริหาร
Issue Date: 2561
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8062
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ4.24 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม8.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.