Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8062
Title: | ผลกระทบของนวัตกรรมผลิตภัณฑ์และนวัตกรรมกระบวนการบริการที่ส่งผลต่อผลการดำเนินงานทางการตลาดของธุรกิจโรงแรมระดับ 3-4 ดาว ในประเทศไทย |
Other Titles: | The effect of product innovation and service process innovation on marketing performance of 3-4 stars hotel businesses in Thailand |
Authors: | มิ่งขวัญ บุญรอด |
Keywords: | ธุรกิจโรงแรม--การตลาด;นวัตกรรมการบริการ;ธุรกิจโรงแรม--การบริหาร |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8062 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 4.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 8.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.