Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกันตินันท์ สกุลไพศาล-
dc.date.accessioned2020-01-09T07:13:41Z-
dc.date.available2020-01-09T07:13:41Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8049-
dc.language.isothen_US
dc.publisherสาขาวิชาวิศวกรรมไฟฟ้า สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen_US
dc.subjectรถไฟฟ้าen_US
dc.subjectพลังงานไฟฟ้า--อุปกรณ์กักเก็บen_US
dc.titleการศึกษาความเป็นไปได้ในการลดการใช้พลังงานรวมของรถไฟฟ้าใต้ติดสายเฉลิมรัชมงคลโดยใช้เส้นโค้งความเร็วที่เหมาะสมร่วมกับอุปกรณ์เก็บพลังงานชนิดติดตั้งบนรถen_US
dc.title.alternativeFeasibility study of energy consumption reduction in the Bangkok MRT blue line by using optimal speed profile integration with on-board energy storage deviceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineวิศวกรรมไฟฟ้า-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ2.37 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม39.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.