Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8031
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ของผู้บริโภคในจังหวัดนครราชสีมา
Other Titles: Factors affecting purchase intention of consumer in Nakhon Ratchasima on house brand products
Authors: อลิน ปราชญาภาณุชาติ
Keywords: ผู้บริโภค--การตัดสินใจ;การเลือกของผู้บริโภค;พฤติกรรมผู้บริโภค
Issue Date: 2561
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8031
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ2.46 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม6.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.