Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8031
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าเฮ้าส์แบรนด์ของผู้บริโภคในจังหวัดนครราชสีมา |
Other Titles: | Factors affecting purchase intention of consumer in Nakhon Ratchasima on house brand products |
Authors: | อลิน ปราชญาภาณุชาติ |
Keywords: | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ;การเลือกของผู้บริโภค;พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/8031 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 6.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.