Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7940
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กฤตทอง พานดอกไม้ | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T03:14:24Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T03:14:24Z | - |
dc.date.issued | 2560 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7940 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | สาขาวิชาการบริหารงานก่อสร้างและสาธารณูปโภค สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en_US |
dc.subject | การตลาด--การจัดการ | en_US |
dc.subject | อาคาร--โครงสร้าง | en_US |
dc.title | ปัจจัยทางการตลาดในมุมมองของลูกค้าที่มีต่อโครงสร้างอาคารเหล็กสำเร็จรูป | en_US |
dc.title.alternative | Marketing factors in customers' perspective toward the prefabricated steel buildings' structure of Pre-Engineered Buildings (PEB) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.degree.name | วิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | การบริหารงานก่อสร้างและสาธารณูปโภค | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 563.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext_7940.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.