Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธรรมนูญ คงสวัสดิ์-
dc.date.accessioned2019-02-25T06:09:26Z-
dc.date.available2019-02-25T06:09:26Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7758-
dc.descriptionสถาบันการบินพลเรือน สถาบันสมทบมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.format.extent3585176 bytes-
dc.format.extent759677 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาการจัดการการบิน สถาบันการบินพลเรือนen
dc.subjectท่าอากาศยาน--ไทยen
dc.subjectความคาดหวัง--ผู้โดยสารen
dc.titleความคาดหวังของผู้โดยสารชาวไทยที่มีต่อการบริการของบริษัท ท่าอากาศยานไทย จำกัด (มหาชน)en
dc.title.alternativeThe expectation of Thai passengers towords the services of airports of Thailand Public Company Limiteden
dc.typeThesisen
dc.degree.nameการจัดการมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineการจัดการการบิน-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract-watermark.pdfบทคัดย่อ741.87 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext-watermark.pdfเอกสารฉบับเต็ม3.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.