Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7753
Title: การสํารวจส่วนประสมทางการตลาดและปัจจัยในการตัดสินใจเลือกใช้สายการบินของผู้ประกอบการขนส่งสินค้าในประเทศไทย
Other Titles: A survey of marketing mix and decisional factors on airline carrier among incentive freight forwarder in Thailand
Authors: ภีรดา ประดิษฐพงษ์
Keywords: การขนส่งสินค้า;การเลือกของผู้บริโภค;ผู้ประกอบการขนส่ง;การตัดสินใจ;สายการบิน
Issue Date: 2560
Publisher: สาขาวิชาการจัดการการบิน สถาบันการบินพลเรือน
Description: สถาบันการบินพลเรือน สถาบันสมทบมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7753
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract-watermark.pdfบทคัดย่อ328.75 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext-watermark.pdfเอกสารฉบับเต็ม77.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.