Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จักร์ โนจากุล | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T03:12:03Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T03:12:03Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748 | - |
dc.description.sponsorship | ได้ทุนอุดหนุนการวิจัยสถาบันจากมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.format.extent | 247150 bytes | - |
dc.format.extent | 827237 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.relation.ispartofseries | 60-02-08 | en |
dc.subject | น้ำดื่ม | en |
dc.subject | การเลือกซื้อสินค้า | en |
dc.subject | น้ำดื่มบรรจุขวด | en |
dc.subject | การเลือกของผู้บริโภค | en |
dc.title | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องการศึกษาอิทธิพลของปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำดื่มตรา มทส. | en |
dc.title.alternative | The study of influences of marketing mix factors affecting buy decision of SUT drinking water | en |
dc.type | Research Reports | en |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research Report) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 807.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 241.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.