Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748
Title: | รายงานวิจัยสถาบันเรื่องการศึกษาอิทธิพลของปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำดื่มตรา มทส. |
Other Titles: | The study of influences of marketing mix factors affecting buy decision of SUT drinking water |
Authors: | จักร์ โนจากุล |
Keywords: | น้ำดื่ม;การเลือกซื้อสินค้า;น้ำดื่มบรรจุขวด;การเลือกของผู้บริโภค |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
Series/Report no.: | 60-02-08 |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748 |
Appears in Collections: | รายงานการวิจัย (Research Report) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 807.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 241.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.