Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748
Title: รายงานวิจัยสถาบันเรื่องการศึกษาอิทธิพลของปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำดื่มตรา มทส.
Other Titles: The study of influences of marketing mix factors affecting buy decision of SUT drinking water
Authors: จักร์ โนจากุล
Keywords: น้ำดื่ม;การเลือกซื้อสินค้า;น้ำดื่มบรรจุขวด;การเลือกของผู้บริโภค
Issue Date: 2561
Publisher: ฟาร์มมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Series/Report no.: 60-02-08
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7748
Appears in Collections:รายงานการวิจัย (Research Report)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม807.85 kBAdobe PDFView/Open
Abstract.pdfบทคัดย่อ241.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.