Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChalita Yaemwannang-
dc.date.accessioned2019-02-04T07:49:57Z-
dc.date.available2019-02-04T07:49:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690-
dc.format.extent8218250 bytes-
dc.format.extent652342 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectRestaurantsen
dc.subjectBusiness writingen
dc.subjectBusiness report writingen
dc.subjectTourismen
dc.subjectHotelsen
dc.titleOnline promotional genre set in tourism business: multimodal discourse analysis of international hotel, restaurant, and tourist destination homepagesen
dc.title.alternativeกลุ่มประเภทงานเขียนเพื่อการส่งเสริมการขายออนไลน์ในธุรกิจท่องเที่ยว : การวิเคราะห์วาทกรรมหลากมิติของโฮมเพจโรงแรม ร้านอาหารและจุดหมายปลายทางการท่องเที่ยวนานาชาติen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract637.05 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext8.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.