Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690| Title: | Online promotional genre set in tourism business: multimodal discourse analysis of international hotel, restaurant, and tourist destination homepages |
| Other Titles: | กลุ่มประเภทงานเขียนเพื่อการส่งเสริมการขายออนไลน์ในธุรกิจท่องเที่ยว : การวิเคราะห์วาทกรรมหลากมิติของโฮมเพจโรงแรม ร้านอาหารและจุดหมายปลายทางการท่องเที่ยวนานาชาติ |
| Authors: | Chalita Yaemwannang |
| Keywords: | Restaurants;Business writing;Business report writing;Tourism;Hotels |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | School of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technology |
| URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7690 |
| Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Abstract.pdf | Abstract | 637.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
| Fulltext.pdf | Fulltext | 8.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.