Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7506
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยศวัฒน์ เศรษฐกุลสิทธิ์ | - |
dc.date.accessioned | 2018-09-11T08:38:54Z | - |
dc.date.available | 2018-09-11T08:38:54Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7506 | - |
dc.format.extent | 8411177 bytes | - |
dc.format.extent | 925558 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาวิศวกรรมขนส่ง สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | ความเร็วทางการจราจร | en |
dc.subject | การควบคุมจราจรทางบก | en |
dc.title | ผลกระทบของการกลับรถในช่องจราจรเลี้ยวขวาเฉพาะ บริเวณทางแยกสัญญาณไฟจราจร โดยพิจารณาขนาดที่แตกต่างกันของรถยนต์ส่วนบุคคล | en |
dc.title.alternative | Effect of performing u-turns in exclusive right-turn lane at signalized intersection based on passenger car size | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | วิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | วิศวกรรมขนส่ง | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
abstract.pdf | บทคัดย่อ | 903.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 8.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.