Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยยุทธ์ สัมภวะคุปต์-
dc.date.accessioned2018-09-05T10:39:56Z-
dc.date.available2018-09-05T10:39:56Z-
dc.date.issued2560-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/7466-
dc.format.extent52264173 bytes-
dc.format.extent1551797 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาวิศวกรรมไฟฟ้า สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectรถไฟฟ้าen
dc.subjectการจัดการพลังงานen
dc.titleกลยุทธ์การตัดค่ายอดสำหรับการจัดการพลังงานคืนกลับร่วมกับตัวเก็บประจุไฟฟ้าสองชั้นในรถไฟฟ้าขนส่งมวลชนen
dc.title.alternativePeak-cutting strategy for regenerative energy management incorporating edlc in mass rapid transiten
dc.typeThesisen
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรดุษฎีบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาเอก-
dc.degree.disciplineวิศวกรรมไฟฟ้า-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ1.52 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม51.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.