Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRoth Channy-
dc.date.accessioned2017-10-12T03:57:23Z-
dc.date.available2017-10-12T03:57:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6945-
dc.format.extent3265295 bytes-
dc.format.extent742587 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEnglish Language--Studyen
dc.subjectEnglish language--Readingen
dc.subjectEnglish Language--Study--Cambodiaen
dc.titleUsing the flipped classroom to enhance english listening comprehension for pre-university students in Cambodiaen
dc.title.alternativeการใช้ห้องเรียนกลับด้านเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการฟังภาษาอังกฤษสำหรับนักเรียนระดับเตรียมอุดมศึกษาในประเทศกัมพูชาen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ725.18 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.