Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-20T07:46:04Z | - |
dc.date.available | 2017-09-20T07:46:04Z | - |
dc.date.issued | 2559 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838 | - |
dc.format.extent | 2557079 bytes | - |
dc.format.extent | 710838 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | แบบจำลองสมการโครงสร้าง | en |
dc.subject | สินค้าออนไลน์ | en |
dc.title | แบบจำลองสมการโครงสร้างสำหรับการเสริมสร้างความจงรักภักดีต่อชุมชนตราสินค้าออนไลน์ | en |
dc.title.alternative | A structural equation model for enhancing online brand community loyalty | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | ปรัชญาดุษฎีบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาเอก | - |
dc.degree.discipline | เทคโนโลยีการจัดการ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 694.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.