Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838
Title: | แบบจำลองสมการโครงสร้างสำหรับการเสริมสร้างความจงรักภักดีต่อชุมชนตราสินค้าออนไลน์ |
Other Titles: | A structural equation model for enhancing online brand community loyalty |
Authors: | ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ |
Keywords: | แบบจำลองสมการโครงสร้าง;สินค้าออนไลน์ |
Issue Date: | 2559 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 694.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.