Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838
Title: แบบจำลองสมการโครงสร้างสำหรับการเสริมสร้างความจงรักภักดีต่อชุมชนตราสินค้าออนไลน์
Other Titles: A structural equation model for enhancing online brand community loyalty
Authors: ณัชชา ลิมปศิริสุวรรณ
Keywords: แบบจำลองสมการโครงสร้าง;สินค้าออนไลน์
Issue Date: 2559
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6838
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ694.18 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.