Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorQin Xin-
dc.date.accessioned2017-09-14T09:53:17Z-
dc.date.available2017-09-14T09:53:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6756-
dc.format.extent3263097 bytes-
dc.format.extent343024 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEnglish Language--Studyen
dc.subjectEnglish Language--Analysisen
dc.subjectCultural representationen
dc.subjectSemiotic approachen
dc.titleCultural representations and ideological construction in Chinese junior high school english textbooks-a critical discourse analysis and semiotic approachen
dc.title.alternativeภาพแทนทางวัฒนธรรมและการสร้างความเชื่อในตำราเรียนภาษาอังกฤษชั้นมัธยมศึกษาตอนต้นของจีน-การวิเคราะห์เชิงวิพากษ์และกระบวนการทางสัญญะวิทยาen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract334.98 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext3.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.