Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYang Yan-
dc.date.accessioned2017-09-14T09:52:39Z-
dc.date.available2017-09-14T09:52:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6753-
dc.format.extent4778213 bytes-
dc.format.extent1920751 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEnglish Language--Speakingen
dc.subjectSpeaking skillsen
dc.subjectEFL Learnersen
dc.subjectVerbotonalen
dc.titleImproving the phonological working memory and english speaking skills of Chinese primary efl learners with a verbotonal-based approachen
dc.title.alternativeการปรับปรุงความจำเชิงปฏิบัติการด้านระบบเสียงและทักษะการพูดภาษาอังกฤษของนักเรียนระดับประถมศึกษาชาวจีนที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศโดยวิธีเวอร์เบอร์โทนอลen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract1.88 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.