Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYang Di-
dc.date.accessioned2017-04-09T10:11:49Z-
dc.date.available2017-04-09T10:11:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6202-
dc.format.extent4711860 bytes-
dc.format.extent1123044 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology.en
dc.subjectEnglish language--Speechen
dc.subjectEnglish language--Learningen
dc.subjectEnglish language--Speech--Chineseen
dc.subjectEnglish language--Learning--Chineseen
dc.titleEffects of project-based learning on speaking abilities of non-english major Chinese studentsen
dc.title.alternativeผลของการเรียนรู้แบบใช้โครงงานหลายชิ้นเป็นฐานต่อความสามารถทางการพูดของนักศึกษาจีนที่ไม่ใช่เอกภาษาอังกฤษen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameMaster of Arts-
dc.degree.levelMaster's Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstact.pdfAbstract1.1 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.