Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชาญชัย คำภา | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-06T07:24:57Z | - |
dc.date.available | 2016-12-06T07:24:57Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077 | - |
dc.format.extent | 4159385 bytes | - |
dc.format.extent | 204899 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | th | en |
dc.publisher | สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.subject | ออนโทโลยี (การค้นข้อสนเทศ) | en |
dc.subject | ระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ | en |
dc.subject | ซอฟต์แวร์--การพัฒนา | en |
dc.subject | เฮลป์เดสก์ | en |
dc.title | การพัฒนาระบบเฮลป์เดสก์ออนไลน์โดยใช้ออนโทโลยี: กรณีศึกษาระบบกรอกภาระงานสายวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | en |
dc.title.alternative | The development of an online help-desk using ontologies: a case study of an academic workload system, Suranaree University of Technology | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.degree.name | วิทยาการสารสนเทศมหาบัณฑิต | - |
dc.degree.level | ปริญญาโท | - |
dc.degree.discipline | เทคโนโลยีสารสนเทศ | - |
dc.degree.grantor | มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี | - |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 200.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 4.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.