Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077
Title: การพัฒนาระบบเฮลป์เดสก์ออนไลน์โดยใช้ออนโทโลยี: กรณีศึกษาระบบกรอกภาระงานสายวิชาการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
Other Titles: The development of an online help-desk using ontologies: a case study of an academic workload system, Suranaree University of Technology
Authors: ชาญชัย คำภา
Keywords: ออนโทโลยี (การค้นข้อสนเทศ);ระบบสารสนเทศเพื่อการจัดการ;ซอฟต์แวร์--การพัฒนา;เฮลป์เดสก์
Issue Date: 2558
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/6077
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ200.1 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม4.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.