Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5989
Title: | ปัจจัยด้านความตั้งใจซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้ามือสองของผู้บริโภคในตลาดนัด |
Other Titles: | The purchased intention factors affecting consumer behavior toward second-hand products purchased in the flea market |
Authors: | พวงเพชร ศิริโอด |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค--วิจัย;การเลือกซื้อสินค้า;ผู้บริโภค--ทัศนคติ;สินค้าอุปโภคบริโภค |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5989 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 3.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 3.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.