Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5989
Title: ปัจจัยด้านความตั้งใจซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้ามือสองของผู้บริโภคในตลาดนัด
Other Titles: The purchased intention factors affecting consumer behavior toward second-hand products purchased in the flea market
Authors: พวงเพชร ศิริโอด
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค--วิจัย;การเลือกซื้อสินค้า;ผู้บริโภค--ทัศนคติ;สินค้าอุปโภคบริโภค
Issue Date: 2558
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5989
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ3.05 MBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม3.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.