Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhang Xiangyang-
dc.date.accessioned2016-10-03T04:37:35Z-
dc.date.available2016-10-03T04:37:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5969-
dc.format.extent4524525 bytes-
dc.format.extent625592 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEnglish language--Speakingen
dc.subjectEnglish language--Study and teachingen
dc.subjectEFLen
dc.subjectEnglish language--Readingen
dc.titleWorking memory, learning styles, reading strategy use and reading performance in chinese efl tertiary learnersen
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ระหว่างความจำ รูปแบบการเรียนรู้ กลวิธีในการอ่านและประสิทธิผลของการอ่านของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract610.93 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.