Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5969
Title: Working memory, learning styles, reading strategy use and reading performance in chinese efl tertiary learners
Other Titles: ความสัมพันธ์ระหว่างความจำ รูปแบบการเรียนรู้ กลวิธีในการอ่านและประสิทธิผลของการอ่านของนักศึกษาจีนที่เรียนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศ
Authors: Zhang Xiangyang
Keywords: English language--Speaking;English language--Study and teaching;EFL;English language--Reading
Issue Date: 2015
Publisher: School of Foreign Languages. Institute of Social Technology. Suranaree University of Technology
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5969
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfAbstract610.93 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfFulltext4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.