Please use this identifier to cite or link to this item:
http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5575
Title: | การศึกษาเปรียบเทียยบการเรียนรู้แบบร่วมมือโดยใช้เทคนิคสแต๊ดระหว่างห้องเรียนเสมือนแบบปกติกับห้องเรียนเสมือนที่มีการช่วยเสริมศักยภาพทางการเรียนในรายวิชาภาษาอังกฤษสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 |
Other Titles: | A comparative study of cooperative learning with stad techique between normal virtual classroom and virtual classroom with scaffolding in english teaching for Mathayomsuksa 5 |
Authors: | วิภาสิทธิ์ หิรัญรัตน์ |
Keywords: | ภาษากับการศึกษา;การพัฒนาการศึกษา;ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน;การทำงานกลุ่มในการศึกษา |
Issue Date: | 2557 |
Publisher: | สาขาวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี |
URI: | http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5575 |
Appears in Collections: | วิทยานิพนธ์ (Thesis) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Abstract.pdf | บทคัดย่อ | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Fulltext.pdf | เอกสารฉบับเต็ม | 5.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.