Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5153
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ที่เป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อมของผู้บริโภค
Other Titles: Factors affecting green products purchasing behavior of consumer
Authors: ณัฐณิชา นิสัยสุข
Keywords: การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม;ผลิตภัณฑ์--แง่สิ่งแวดล้อม;ผลิตภัณฑ์สีเขียว;การซื้อสินค้า
Issue Date: 2556
Publisher: สาขาวิชาเทคโนโลยีการจัดการ สำนักวิชาเทคโนโลยีสังคม มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี
URI: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5153
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Abstract.pdfบทคัดย่อ288.14 kBAdobe PDFView/Open
Fulltext.pdfเอกสารฉบับเต็ม2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.