Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมงคล ดัชนีย์-
dc.date.accessioned2015-08-17T08:43:37Z-
dc.date.available2015-08-17T08:43:37Z-
dc.date.issued2553-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/5094-
dc.format.extent189351 bytes-
dc.format.extent1170736 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isothen
dc.publisherสาขาวิชาวิศวกรรมโยธา สำนักวิชาวิศวกรรมศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารีen
dc.subjectถนนen
dc.subjectวัสดุen
dc.subjectถนน--การบำรุงรักษาและการซ่อมแซมen
dc.titleกำลังอัดของถนนที่ซ่อมแซมโดยเทคนิคการหมุนเวียนวัสดุชั้นทางเดินมาใช้ใหม่en
dc.title.alternativeCompressive strength of rrepaired road by recycling technique of pavement materials.en
dc.typeThesisen
dc.degree.nameวิศวกรรมศาสตรมหาบัณฑิต-
dc.degree.levelปริญญาโท-
dc.degree.disciplineวิศวกรรมโยธา-
dc.degree.grantorมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis )

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfFulltext1.14 MBAdobe PDFView/Open
Abtract Th-Eng.pdfAbstract184.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.