Please use this identifier to cite or link to this item: http://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMeng Junyi-
dc.date.accessioned2015-04-27T10:53:02Z-
dc.date.available2015-04-27T10:53:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://sutir.sut.ac.th:8080/jspui/handle/123456789/4997-
dc.format.extent288578 bytes-
dc.format.extent5016881 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherSchool of Foreign Languages Institute of Social Technology Suranaree University of Technologyen
dc.subjectEnglish Language--Studyen
dc.subjectEnglish Language--Teachingen
dc.titleA development of a multilayered peer coaching model for tertiary efl teacher professional enhancementen
dc.title.alternativeการพัฒนาแบบจำลองการนิเทศการสอนแบบเพื่อนนิเทศเพื่อนในหลายระดับเพื่อการเพิ่มพูนความเชี่ยวชาญในวิชาชีพสำหรับครูผู้สอนภาษาอังกฤษในฐานะภาษาต่างประเทศในระดับอุดมศึกษาen
dc.typeThesisen
dc.degree.nameDoctor of Philosophy-
dc.degree.levelDoctoral Degree-
dc.degree.disciplineEnglish Language Studies-
dc.degree.grantorSuranaree University of Technology-
Appears in Collections:วิทยานิพนธ์ (Thesis)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fulltext.pdfFulltext4.9 MBAdobe PDFView/Open
Abstract-TH-Eng.pdfAbstract281.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in SUTIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.